YAĞMUR SESİ MOBİL UYGULAMASI DA OLUR MUYMUŞ ?

Şunu da gördüm ya yok artık dedim ama dur bak bir dinle beni. Yine serseri gibi app markette gezerken karşıma çıktı Just Rain. Dedim neymiş bu bir bakalım. Açıklamayı biraz okuyunca bir aralar popüler olan yağmur, ateş, doğa gibi sesleri barındıran ya da onun gibi bir şey dedim.



Aslında bu tip şeyleri indirmeye tenezzül dahi etmem. Çünkü Youtube'da saatlerce süren bunun gibi doğa sesleri var. Fakat uygulamayı kurduktan sonra anladım ki olay hiç de düşündüğüm gibi değilmiş.

Öncelikle uygulamada karşımıza boş bir ekranda yağan yağmur efekti çıkmakta. Parmağımız ile bu yağmur yağışını istediğimiz gibi kontrol ederek hangi açıdan kaç derece ile yağmasını kontrol ederek o durumdaki yağmurun değişken sesini dinleyebiliyoruz. Evet farkındayım böyle anlatınca saçma oldu ama durum hakikaten böyle.

Zaten kısa süre sonra hangi açıda ki yağmur sesi ve hızı sizin sevdiğiniz tarzda onu bulacaksınız. Sonrada sesin yoğunluğundan tutun geldiği yöne varana kadar kulaklıktan hissederek ayarını yapabileceksiniz.

Bu tip şeyleri benim gibi sevenler için gerçekten oldukça hoş ve kullanışlı bir uygulama.

Bunu paylaş:

Yorum Gönder

 
Copyright © Bir Bilgi Bir Yorum. Designed by OddThemes